Romanii din afara granitelor

ATENŢIE! O nouă înşelătorie prinde contur în România!

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

 

În această seară am depistat o nouă tentativă de ţepuire a românilor.

Eu una am un card la Raiffeisen Bank de când am lucrat la o firmă care impunea oarecum asta.

Foarte greu reuşeai să convingi patronatul că nu eşti compatibil poate cu banca şi din cauza asta preferai să nu te complici cu explicaţii.

Nu mai lucrez acolo de mult, dar cardul şi contractul cu banca le-am păstrat pentru că m-am obişnuit cu ei şi cel mai probabil şi ei cu mine.

Acum câteva săptămâni au fost nişte probleme cu lucrările de mentenanţă şi mi-am exprimat nemulţumirea pe pagina lor, fapt care a dus cel mai probabil la situaţia de faţă.

Proiect finanțat de către Departamentul Românilor de Pretutindeni "Conţinutul acestui web-site nu reprezintă poziţia oficială a Secretariatului General al Guvernului - Departamentul pentru Românii de Pretutindeni".

DPRP

Mi-a dat cerere de prietenie pe Facebook un cont ,,Ana Raiffeisen Bank” în seara asta.

A fost primul semnal de alarmă ştiind că băncile nu-şi caută chiar aşa clienţii pe social media.

Am salutat politicos, am primit răspunsul, ca mai apoi ,,domnişoara” Ana să încerce să mă convingă de noua versiune SmartMobile, în condiţiile în care o anunţasem că o am deja updatată pe cea existentă.

În acelaşi timp, fiind mai mult decât sigură că vorbim de o înşelătorie am luat legătura cu pagina oficiala Raiffeisen Bank pentru a-i întreba dacă acel cont aparţine vreunui ,,operator” al lor.

Bineînţeles a venit şi confirmarea operatorilor reali că acel cont nu aparţine niciunui angajat al băncii.

Postez acest articol pentru a vă avertiza şi totodată pentru a vă ruga să îi avertizaţi şi voi la rândul vostru pe alţii cu privire la această tentativă de escrocare.

- Comunitatea Diaspora -

Comentarii
Loading...
FB.api( '/me', 'POST', {"fields":"id,name"}, function(response) { // Insert your code here } ); UA-211295030