Romanii din afara granitelor

Închirieri auto Otopeni – Turiști Italieni înșelați chiar după aterizare de către firma AddCar

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Câțiva turiști Italieni au decis să își
petreacă concediul în România. Ca orice turist a cumpărat biletele de avion, a rezervat Hotelul și au dorit să închirieze și o mașină. Au rezervat prin booking.com un VW Golf cu puțini Km pentru care au plătit exact cât au cerut cei de la AddCar, doar că odată ajunși pe Otopeni a început “distracția”.
Nu doar că nu au fost așteptați la aeroport așa cum de altfel platiseră, dar când au reușit să intercepteze sediul firmei AddCar, aceștia au refuzat să ofere turiștilor mașina pe care o inchiriaseră și le-a oferit inițial o mașină marca Ford Fiesta, mult prea mică pentru turiștii Italieni, care.. au reușit până la urmă să obțină un BMW seria 1 cu aproape 300.000 de km la bord, foarte neingrijită și murdară la interior încât turiștii au fost nevoiți să se oprească la prima spălătorie auto pentru a mai scăpa din “jegul” care se regăsea în interiorul mașinii.
Iată alte două marturii ale unor turiști înșelați de catre Societatea AddCar.

Adrian Sima
O mare escrocherie,addcar Otopeni. Am achitat contravaloare inchirierii,iar la momentul in care am mers sa ridic masina,baiatul care era la ghiseu mi-a spus,foarte arogant,ca nu mi se accepta cardul de credit(fiind pe numele meu si cu fonduri mai mult decat suficiente).Fara nicio alta explicatie(doar ca nu este acceptat cardul),mi-a oferit o solutie salvatoare(acesta era scopul de la inceput),sa achit o asigurare de 180euro,iar plata o pot face oricum(cash sau cu card de debit).Pacat ca asemenea escroci inca mai sunt pe piata si nimeni nu ia masuri.

Proiect finanțat de către Departamentul Românilor de Pretutindeni "Conţinutul acestui web-site nu reprezintă poziţia oficială a Secretariatului General al Guvernului - Departamentul pentru Românii de Pretutindeni".

DPRP

Vladic gm
Atenție la înșelătorie! Bilete de avion cumpărate pe eSky.ro + închirieri auto pe același site / Rentalcars.com / addCars / 21-27 / 08/2020 cu detalii despre numărul zborului. După plata cu cardul de credit, am făcut capturi de ecran ale tranzacției și numărul comenzii. Nu am primit niciodată un e-mail de confirmare a comenzii sau a plății (65 € / 6 zile închiriere). La sosire SURPRIZĂ ..!? La aeroport nimeni nu îi cunoaște, nici măcar concurența. În cele din urmă am reușit să-i duc la telefon, dar se pare că am depășit 2 ore de la primirea vehiculului, deoarece numărul zborului nu apare și comanda a fost anulată (sosirea zborului 2h40 mai târziu decât propunerea lor) Responsabilul fiind site-ul intermediar Rentalcars.com care a trebuit să îi contacteze în Anglia, asigurându-mă că voi fi rambursat, cu excepția primelor 3 zile. În cele din urmă am închiriat pe loc la preț dublu, dar pe. Nu este de mirare că britanicii au părăsit UE pentru a-și continua înșelătoria!? Nici AddCar nu a făcut nimic pentru a recupera clientul. Mă întreb dacă șeful nu este un englez.

- Comunitatea Diaspora -

Comentarii
Loading...
FB.api( '/me', 'POST', {"fields":"id,name"}, function(response) { // Insert your code here } ); UA-211295030