Pro integrare

România: Mafia din sindicatul Metrorex și afacerile acestora

- Advertisement -

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Afaceristul sub acoperire sindicală Ion Rădoi a fost acuzat de către primul-ministru și ministrul transporturilor că a declanșat „protestul ilegal” deoarece ar rămâne fără „sinecuri”, Ion Rădoi a declarat că protestul spontan ar avea legătură de fapt cu drepturile salariale, fără a preciza însă unde este problema cu salariile.

Potrivit ziare.com, sindicatul controlat de liderul Ion Rădoi, în funcție de peste 20 de ani, deține în proporție de 100% firma Sindomet Servcom SRL, care a avut contracte cu Metrorex pentru spațiile comerciale și pentru spațiile de publicitate, spațiile comerciale din proprietatea Metrorex erau administrate de către societatea controlată în întregime de către iubita lui Rădoi, carea primit de la Metrorex o notificare pe 25 martie, ca, în regim de urgenţă, să fie eliberate şi predate către administratorul reţelei de transport subteran toate spaţiile comerciale amplasate în incinta staţiilor până la data de 2 aprilie. A doua zi după notificare, coincidență, Rădoi și-a adus aminte de faptul că salariile sunt prea mici în Metrorex și s-a gândit să o pună de o Grevă ilegală, a doua zi de la notificarea societății sus menționate, la primele ore, ușile la metrou erau încuiate iar sute de mii de oameni nu au putut circula și s-au îngrămădit la transportul de suprafață.

“Acțiunea ilegală de ocupare a metroului bucureștean a produs pagube de 2.826.642 lei. După media ultimelor trei zile de vineri, pierderile din vânzări sunt estimate la 450.028 lei. Pentru angajații care au venit la lucru normal, dar nu au putut munci.

Metrorex a plătit venituri brute de 339.761 de lei. Și acestea sunt pagube provocate companiei”, se arată în comunicatul companiei.

„Într-o zi lucrătoare obișnuită, media călătorilor transportați este de aproximativ 650.000. În contextual actual, în care anumite măsuri au fost impuse pentru prevenția răspândirii coronavirusului numărul mediu de călători transportați a scăzut”, au explicat pentru Click! reprezentanții Metrorex, care au dat și o situație defalcată celor de la click.ro

Călătorii au renunțat la metrou de la o zi la alta

- Diaspora.Ro promoveaza activitățile Românești -

În perioada 9-13 martie (zile lucrătoare), călătorii au fost mai puțini de la o zi la alta. Dacă pe 9 martie au fost 591.654, pe 10 martie au mai urcat în metrou 572.230.

Pe 11 martie, numărul era deja de 447.381, pe 12 martie a ajuns la 335.856, iar vineri, 13 martie, au mai circulat pe întreaga zi 280.538. Și iată că săptămâna aceasta putem vorbi despre scăderi de sub 200.000 de călători.

Asta în condițiile în care Bucureștiul are 4 milioane de locuitori, după ultimele date oferite de primarul general, Gabriela Firea, iar metroul este cel mai folosit mijloc de transport.

Metrorex a scos trenuri de metrou din circulație

De teama contaminării cu COVID-19, cei care trebuie să ajungă la serviciu, la cumpărături sau la farmacii folosesc mașina personală sau merg pe jos.

Pentru a limita răspândiea infecției cu coronavirus, cei de a Metrorex au anunțat că au reorganizat, începând de ieri, circulației pe toate magistralele.

Astfel, numărul de trenuri se va diminua cu 15% până la 20% , în funcție de evoluția traficului de călători din aceasta perioadă.

- Comunitatea Diaspora -

- Advertisement -

Comentarii
Loading...