Pro integrare

Rusia Vs România – Sputnik – Călin Georgescu și spălarea pe creier prin intermediul Mass Mediei Ruse “dezbină și cucerește” reinstaurarea comunismului

Este recunoscut oficial atât la nivel European cât și la nivel mondial faptul că Rusia a demarat de multă vreme acțiuni menite la destabilizarea mai multor state atât prin infiltrarea spionilor, prin intermediul Hackerilor cât și prin intermediul folosirii democrației altor state exact împotriva acestora, iar la acest capitol intervine în forță școala celor de la Antena3, SPUTNIK!  Domeniile online "Sputnik" prin intermediul cărora Rusia face propagandă și răspândește informații false au fost toate cumpărate, domeniul "Sputnik" aparținând fiecarei țară din lume a fost achiziționat de către Rusia, inclusiv domeniul "Sputnik.love". I.C. Florian 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Cine nu își cunoaște istoria, riscă să o repete!

Dacă în 1944, comunismul a intrat în România cu forța, de această dată comuniștii folosesc chiar democrația unor state pentru a instaura comunismul.

Pe primul loc în clasamentul demonizării entităților occidentale de către propaganda Rusă nu sunt Soroș sau Bill Gates, ci Corporațiile! 

RELEUL propagandei ruse în România, Călin Georgescu – Mentor / “Premier AUR” – nu deschide gura fără să infiereze corporațiile, toate acestea se întâmplă în aplauzele grupării “Sputnik” care îi dedică numeroase articole.
„Proiectul de țară” al lui CG – adoptat de AUR – e bazat pe distributism, un model economic utopic care prevede dispariția marelui capital, deci a corporațiilor, și în care economia este bazată pe micul producător.
Demonizarea corporațiilor este una din temele principale ale discursurilor lui Simion și e una din temele de baza ale propagandei AUR-iste, cu toate că nu cu mult timp în urmă, Simion candida pentru un loc în Parlamentul European.

Culmea este că șoșocații – auristi formatați de propagandă Rusă anti-corporații:
Au conturi pe rețele sociale care aparțin unor corporații.
Se conectează pe contul oferit de corporații cu dispozitivele (telefon mobil, tabletă, PC / laptop) fabricate de corporații și prin Internetul dezvoltat de către corporații.
ȘI DAU ÎN RELUARE BALIVERNELE SPUTNIKULUI GEORGESCU, “TREBUIE SĂ DISPARĂ CORPORAȚIILE, CĂ VOR O ECONOMIE BAZATĂ PE MICUL PRODUCĂTOR, AȘA CUM LE SPUNE SPUTNIKUL GEORGESCU ÎN „PROIECTUL DE ȚARĂ” ȘI ÎN BALIVERNELE PE CARE LE DEBITEAZĂ în filmele produse și distribuite cu tehnologie dezvoltată și produsă tot de corporatii!

În plus șoșocarii-auriști:

 Se uită la televizorul fabricat de corporații, unde văd imagini filmate și transmise cu echipamente si tehnologie dezvoltate și fabricate de corporații: camere video, echipamente de procesare a imaginii și sunetului, echipamente de transmitere a imaginii pe cablu sau unde electromagnetice, comunicații prin satelit, etc…

Îsi pregătesc mâncarea pe aragaze construite de corporații, își spală rufele cu mașini de spălat și folosesc detergenți care au fost dezvoltate și fabricate tot de către corporații, își păstrează mâncarea în frigidere și congelatoare construite de corporații, folosesc aspiratoare fabricate de corporații
Unii își încălzesc casele cu centrale fabricate de corporații, se spală cu apa caldă încălzită de aceleași centrale fabricate de corporații, dacă au aer condiționat în casă, tot de corporatii a fost dezvoltat și fabricat
Folosesc energie electrică produsă în centrale în care echipamentele principale sunt produse de corporații și o mare parte din echipamentele auxiliare tot de corporații sunt produse, transportată prin rețele în care o bună parte din echipamente sunt produse de corporații.
Îsi iluminează casele și curtea folosind becuri și tuburi fluorescente produse de corporații.
Își construiesc case, pavaje, garduri folosind produse ale corporațiilor.
Tund iarba, taie lemne, spală mașina, etc… cu echipamente fabricate de corporații.
Mulți își inchid ușile de la case sau porți cu închizători fabricate și dezvoltate de către corporații.
Se deplasează cu automobile fabricate de corporații, “însuși Putin folosește automobile de. lux fabricare în Marea Britanie” , pe care le întrețin cu piese de schimb și lubrifianți dezvoltate și produse la scară largă pentru omenire tot de către corporații.
Dacă folosesc transportul in comun: autobuzele, tramvaiele, trenurile sunt fie produse 100% de corporații, fie folosesc majoritatea subechipamentelor fabricate de corporații.
Tot ce cumpără și consumă este transportat cu camioane, trenuri și vapoare fabricate de corporații sau folosind majoritatea subansamblurile fabricate de corporații.
Dacă zboară cu avionul, zboară cu un produs  al unei corporații, plătind un bilet unei corporații.
Își cumpără majoritatea produselor alimentare din supermarketurile care aparțin unor corporații, o parte din produse tot de la corporații ajung pe rafturile acestora.
Câmpurile pe care s-a produs grâul, porumbul, cartofii și alte produse agricole pe care le consumă au fost arate, semănate, lucrate, recoltate cu utilaje produse în majoritate de către corporații. După care au fost procesate de corporații sau cel puțin cu utilaje fabricate de către acestea.
Beau bere fabricată de corporații sau cu utilaje fabricate de corporații. Consumă alte băuturi alcoolice și nealcoolice din comert, majoritatea sunt imbuteliate pe linii automate produse de corporații.
Au ceasuri de mână fabricate de corporații.
Dacă folosesc ochelari de vedere, lentilele și majoritatea ramelor tot de la corporații vin. La fel și ochelarii de soare
Dacă se îmbolnăvesc fac investigații medicale cu echipamente produse de corporații, se tratează cu medicamente produse de corporații.
Dacă își tratează dantura, tot cu echipamente și tehnologie produse de corporații o fac.
Dacă trebuie să se opereze, tot echipamentele produse de corporații îi ajută ca operația să aibă loc la cele mai înalte standarde.
Fac plinul la mașini în stații care aparțin majoritar corporatiilor, cu benzină și motorină produsă și distribuită de corporații, din petrolul extras de corporații, cu tehnologie și echipamente produse de către alte corporații, transportate cu vapoare produse de corporații, majoritatea aparținând unor altor corporații. Chiar și conductele, fie ele de transport intern sau internațional sunt fabricate și instalate de corporații.

Cum ar putea micii producători să proiecteze, să dezvolte și să producă toate cele listate mai sus fără xa aceștia să devină o corporație la un moment dat?!?

Oare ce s-ar alege de România dacă prin absurd Sputnikul Călin Georgescu;
‼️ anti-occidental sustinut de Rusia
‼️ FORMATAT de teoriile conspiratiei
‼️ filo-legionar
‼️ anti-vaxxer
‼️ ceausist
ar ajunge Premier si si-ar pune in aplicare „proiectul de tara”? Sursa Eugen Radulian

Iată cum s-a propagat produsul Rusiei în România în anul 2020.

1 aprilie: Se creează grupul de Facebook Cumpăna României. („Cumpăna României” e titlul unei cărți de Călin Georgescu)

8 aprilie: Se postează prima fotografie pe contul de Instagram Călin Georgescu premier

8 aprilie: Se lansează canalul de YouTube Călin Georgescu Premierul Nostru

10 aprilie: Se înregistrează domeniul premierulnostru.ro

Proiect sponsorizat de catre Departamentul Romanilor de Pretutindeni "Conţinutul acestui web-site nu reprezintă poziţia oficială a Secretariatului General al Guvernului - Departamentul pentru Românii de Pretutindeni".

DPRP

13 aprilie: Se creează grupul de Facebook Călin Georgescu Susținători activi

17 aprilie: Se înregistrează domeniul proiectdetara.ro

21 aprilie: Se creează pagina de Facebook „Călin Georgescu”

22 aprilie: Se creează pagina de Facebook „Călin Georgescu – Premierul Nostru”

28 aprilie: Grupul de Facebook „Pumn strâns”, creat în 2018, e redenumit „Pumn strâns pentru Călin Georgescu”.

12 mai: Se creează pagina de Facebook „Proiect de țară”

13 mai: Se lansează canalul de YouTube „Proiect de țară”

Pe site-ul premierulnostru.ro, al cărui domeniu a fost înregistrat în 10 aprilie, apare o ilustrație cu chipul lui Călin Georgescu și cu mesajul „Premier pentru România”.

Ilustrația a fost urcată pe site cu denumirea CG_AUR_FacebookCover3_tiny, ce conține inițialele numelui lui Călin Georgescu și acronimul partidului Alianța pentru Unirea Românilor. (Se poate observa asta consultând codul sursă al paginii sau încercând să salvezi imaginea în calculator.)

În mai, George Simion a plătit pentru promovarea lui Georgescu

Pagina de Facebook „Călin Georgescu- Premierul Nostru” a fost promovată pe 11-12 mai printr-o postare sponsorizată, cu următorul text: „Noi, grupul de inițiativă, solicităm demararea Proiectului de Țară Hrană, apă, energie conceput de dl. Călin Georgescu. Semnează PETIȚIA și pe Facebook”.
Reclama a fost plătită de către un cont de Facebook cu numele liderului AUR. De pe același cont (Simion George-Nicolae) s-au făcut plăți și pentru promovarea paginii oficiale a lui George Simion. sursa libertatea.ro

Ce altceva ar putea să se aleagă decât SĂ DEVENIM UN TRIB INCHINĂTOR ALĂTURI DE ȘEFUL DE TRIB CĂLIN GEORGESCU LA „CRAIUL” DE LA RĂSĂRIT așa cum o fac deja o bună parte dintre șoșocarii-auriști!

Nu ne oprește nimeni să cumpărăm de la micul producător care trebuie încurajat și susținut, dar asta nu înseamnă că trebuie să dispară corporațiile din România și să ne întoarcem la naționalizare.
Cum ar putea să dispară corporațiile din România, printr-o nouă naționalizare, similară cu cea infaptuită de către comuniștii bolșevici?
Dacă ar dispărea corporațiile din România ar dispare și un minim de 50% din PIB!

Comentarii ale sosocarilor-auristi pe un grup Facebook de sustinere pentru Calin Georgescu: multi sunt gata sa se mute in Rusia, sa ceara azil politic in Rusia, unii cer ca Putin “sa ia si Romania sub aripa lui”, “numai Putin mai poate ajuta poporul roman”, etc… https://www.facebook.com/eugen.radulian/posts/3577204512299814
Mai multe detalii despre CINE ESTE Călin Georgescu: https://www.facebook.com/eugen.radulian/posts/3581171231903142 

Acest articol este o constatare a unei stări de fapt la care sunt supuși nu doar românii, ci mai multe popoare de interes pentru Rusia. Corporațiile fac parte din viața noastră .

Alianța pentru Unirea Românilor (abreviat AUR) este un partid politic conservator din România. Partidul este considerat a fi de dreapta sau extremă dreaptă, promovând un mesaj: antimaghiar, antioccidentalantiglobalist, eurosceptic și iredentist. Comunicarea AUR este caracteristică curentului populismului de dreapta, având în prim plan mesaje: fundamentalist creștine, antiavort, antisistem, homofobe, xenofobe, anti-imigrație și antisemite. AUR susține unirea Republicii Moldova cu România și recuperarea teritoriilor controlate cândva de România Mare.

Alianța pentru Unirea Românilor
AUR Logo.svg
Președinte George Simion
Claudiu Târziu
Înființat 19 septembrie 2019
Sediu Strada Traian Nr.168,
Sectorul 2, București
Ideologie oficială Naționalism românesc
Populism de dreapta
Unionism
Iredentism românesc
Fundamentalism creștin
Conservatorism
Antimaghiarism
Antisistem
Euroscepticism
Anti-imigrație
Anti-globalizare
Neolegionarism
Ultranaționalism
Poziție politică Dreapta spre extrema dreaptă
Slogan politic „Dreptate pentru România”
Afiliere europeană Conservatorii și Reformiștii Europeni
Culori oficiale      Auriu,      Negru
Senat
13 / 136
Camera Deputaților
31 / 330
Parlamentul European
0 / 33
Consilieri județeni
0 / 1340
Primari
3 / 3176
Consilieri locali
79 / 39900
Prezență online www.partidulaur.ro
 

AUR a fost înființat la 19 septembrie 2019, de către omul de afaceri Marius-Dorin Lulea. Copreședinti ai partidului devin activistul unionist George Simion și Claudiu Târziu, aflat pentru o perioadă de timp în conducerea Coaliției pentru Familie și organizator al referendumului din octombrie 2018. În partid se află și Dan Tanasă, unul dintre personajele-cheie ale disputelor cu privire la cimitirul militar din Valea Uzului, din iunie 2019.

În luna iulie a anului 2020, au aderat la Alianța pentru Unirea Românilor cinci consilieri locali USR din București. Partidul AUR a reușit să se înscrie la alegerile parlamentare cu candidați din diaspora și în toate județele. Are filiale în 22 de țări din Europa și America de Nord.

Alianța pentru Unirea Românilor este susținută de actorul și politicianul Mircea Diaconu, regizorul și omul de afaceri Bobby Păunescu și alții.

În urma alegerilor parlamentare din 2020, printre deputații aleși pe listele AUR se află și militarii Nicolae Roman (Buzău) și Francisc Tobă (Brașov), fost consilier al lui Adrian Năstase, primul fiind legat de episodul încercărilor de înăbușire a Revoluției din 1989 de la Timișoara, iar Tobă în dosarul legat de represiunea care a avut loc în Sibiu, în decembrie 1989.

În urma demisiei lui Ludovic Orban de după alegerile din 2020, candidatul propus de AUR pentru postul de prim-ministru a fost Călin Georgescu, care a lucrat pentru ONU timp de 17 ani.

Pe 8 decembrie 2020, la două zile de la alegerile parlamentare, 15.000 de români s-au înscris în AUR în 24 de ore, potrivit unui comunicat al partidului.

Partidul a obținut rezultate bune în mediul rural din regiunile Moldova și Dobrogea, zone stăpânite în mod tradițional de partidele mari. Procentaje semnificative sunt în județele în care Biserica Ortodoxă Română are o influență puternică și un număr mare de credincioși practicanți: Suceava – 14,72%,Botoșani – 14,62%, Neamț – 14,4%, Constanța – 14,2%, Vrancea – 13,43%.

Partidul a speculat noile canale de comunicare (rețelele de socializare) în mod asemănător cu Partidul România Mare de la sfârșitul anilor 1990–începutul anilor 2000, care a folosit drept canal de comunicare ziarul „România Mare”, atingând scoruri electorale mari.

Un alt exemplu este Partidul Poporului – Dan Diaconescu, care s-a propulsat cu ajutorul postului de televiziune OTV.

Campania electorală a partidului s-a adaptat și la mediul rural, lipsit de tehnologie modernă, mizând mai mult prin mesaje dorite de mase decât la o ideologie coerentă. În acest fel, pe lângă un nucleu de simpatizanți care l-au votat pentru mesaje radicale, există și categoria mai largă de electorat atras strict de mesaje populiste.

Pe 5 mai 2021, George Simion a anunțat că AUR v-a participa la alegerile anticipate din Republica Moldova.

În 24 ianuarie 2020, Alianța pentru Unirea Românilor și-a lansat programul politic, el cuprinzând următoarele:

  • unirea cu Republica Moldova;
  • libertate personală, religioasă, economică, politică;
  • stat de drept, justiție independentă și funcțională;
  • egalitate în fața legii;
  • egalitate de șanse;
  • transparență, meritocrație și responsabilitate;
  • economie de piață liberă;
  • presă liberă, nu aservită;
  • protejarea, promovarea și exploatarea sustenabilă a resurselor naționale, de la patrimoniul natural și cultural la resursele umane;
  • un aparat instituțional simplificat, depolitizat, eficient, bazat pe competențe;
    respect pentru proprietate, care este inviolabilă;
  • promovarea și garantarea la nivel european a drepturilor și libertăților celor peste 10 milioane de români din afara granițelor, în spiritul reciprocității și a unei cât mai strânse cooperări între statele membre și partenere U.E.; și
    guvernare eficientă, atât la nivel național, cât și european, în baza unei strânse cooperări între sectorul public, privat și inițiativele civice.

Reprezentanții partidului au declarat că doresc să poziționeze România ca lider în Europa Centrală și de Est, în cadrul Uniunii Europene. Partidul se consideră pro-OTAN și a declarat că integrarea Republicii Moldovei în România reprezintă consolidarea flancului estic al OTAN. Partidul a propus o abordare contractualistă a politicii.

Partidul se auto-caracterizează ca fiind: conservator, patriot, naționalist și unionist.

AUR a negat că membrii partidului ar fi extremiști, partidul intitulându-se „radical, patriot și antiglobalist⁠”, cu toate că are printre lideri simpatizanți ai Mișcării Legionare.

Cu ocazia campaniei electorale în contextul alegerilor parlamentare din 2020, partidul s-a axat pe o campanie în mediul online (în special Facebook), generând rezultate pozitive, cu toate că este un partid nou înființat, cu puține filiale în teritoriu și cu logistică aproape inexistentă. Astfel, bazându-se pe o politică populistă, conținutul dezbătut online a fost în legătură cu măsurile luate în pandemia de COVID-19 în țară, dar și subiecte mai vechi precum tăierile ilegale de pădure, politizarea instituțiilor publice și corupția clasei politice.

Partidul se opune statului laic și condamnă ateismul, membrii lui auto-declarându-se „apărătorii Bisericii”. Partidul are o ideologie: antimaghiară, antioccidentală⁠, unionistă și mai nou antimască.

Cu toate că s-a declarat împotriva nepotismului din politică și susținători ai meritocrației, circa 9% dintre candidații la alegerile parlamentare sunt membri ai aceleiași familii.

Claudiu Târziu a declarat că AUR a fost singurul partid din România care și-a exprimat sprijinul pentru Donald Trump la Alegeri prezidențiale în Statele Unite ale Americii din 2020.

- Comunitatea Diaspora -

Comentarii
Loading...