Take a fresh look at your lifestyle.

Soluționarea litigiilor în materie de consum

9

Ați avut vreodată probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat în altă țară din UE? Indiferent dacă ați efectuat achiziția on-line sau off-line, există mai multe căi prin care puteți obține măsuri reparatorii:

  • Soluționarea informală a litigiilor: mai întâi, căutați modalități de soluționare a litigiilor direct cu comerciantul sau cu o organizație a consumatorilor din țara dumneavoastră.
  • Proceduri extrajudiciare: puteți încerca să rezolvați problema prin proceduri alternative sau on-line.
  • Acțiune juridică formală: procedura cu privire la cererile cu valoare redusă și somația de plată vă pot ajuta să vă recuperați banii de la un comerciant din altă țară a UE.
Vino alaturi de noi pe facebook!
Daca doresti ne poti sustine activitatea prin paypal


Alătură-te grupului nostru de Facebook

Comunitatea Diaspora.Ro

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More